Veelgestelde vragen

Garantie en reparatie

De garantieperiode voor het artikel staat vermeld bij het product onder het tabblad 'Garantie'.


Ja, u kunt een extra garantie periode afsluiten. U kunt dit meebestellen bij het plaatsen van uw bestelling of u kunt dit achteraf afsluiten (binnen 7 werkdagen na aanschaf). Voor meer informatie klikt u hier


Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vindt u achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing u niet verder kan helpen, vult u dan een RMA formulier in op onze website. Klik hier voor het RMA formulier.

Voor storingen aan uw computer of laptop kunt u zelf rechtstreeks contact opnemen met de helpdesk van de desbetreffende fabrikant. Neem plaats achter uw computer als u de helpdesk belt en zorg ervoor dat u het serienummer en de factuur bij de hand hebt.

Indien uw merk niet in de lijst genoemd wordt, of als de helpdesk geen uitkomst biedt, kunt u de storing doorgeven aan onze RMA afdeling, hiervoor vult u dit formulier in.


Ook na de garantietermijn kunt u bij ons terecht voor reparaties. Er worden dan wel reparatiekosten berekend. Bij hoge bedragen ontvangt u indien u dat wenst een prijsopgave. Besluit u om het apparaat toch niet te laten repareren? Dan worden de onderzoeks- en transportkosten in rekening gebracht. Dit bedrag verschilt per artikel. Wilt u een storing doorgeven dan kunt u dit doen via het RMA formulier.


De gemiddelde reparatieduur is 3 á 4 weken. Pas na deze termijn kunnen wij u informatie over de reparatie verstrekken.


Elk apparaat wordt door onze RMA afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij of het apparaat gerepareerd wordt of dat deze omgeruild kan worden. U wordt hier vanzelf van op de hoogte gesteld.