Veelgestelde vragen
Bezorgen |
U kunt de verzendkosten vinden door op het tabblad 'Verzendkosten/Afhalen' te klikken welke vermeld staat bij ieder product. Daarnaast kunt u voor de bezorgservice ook hier kijken.
Heeft u van ons via e-mail een Track & Tracé nummer ontvangen? Dan kunt u via dat nummer uw bestelling volgen bij PostNL. Heeft u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het Track & Tracé nummer nog niets ontvangen? Neem dan telefonisch of via de e-mail contact met ons op.
In overleg met CoolSound kunt u afspreken op welke dag het pakket geleverd wordt. Normaliter wordt er door PostNL tussen 09:00 en 21.30 uur geleverd. Een exact tijdstip van levering kunt u niet aangeven.
In het totaal zal PostNL 2 maal proberen het pakket bij u af te leveren.
Indien er geleverd zal worden middels onze bezorgservice dan krijgt u eerst allereerst per e-mail door wat het tijdvak is van de verwachte aflevering. Mocht dit niet uitkomen neem dan aub zo spoedig mogelijk contact op met de bezorgservice via de gegevens welke u via e-mail heeft ontvangen. Nee, uw bestelling wordt alleen uitgereikt aan de geadresseerde. Onze bezorgdienst of PostNL mag geen pakketten aanbieden bij buren, achter laten onder de carport of bijvoorbeeld bij de voordeur zonder dat de geadresseerde getekend heeft. Indien u een pakketje ontvangt welke beschadigd is aangeleverd is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem deze niet aan. Heeft u het pakketje aangenomen en een aantekening laten maken van de beschadiging dan kunt u gerust het pakketje openmaken. Blijkt dat er schade is aan het product neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. In veel gevallen kan dat. Kijkt u alstublieft hier voor de mogelijkheden. Ja, wij leveren ook in België. Kleine pakketten tot 30Kg worden verzonden met PostNL. De gemiddelde verzendtijd voor een order naar België bedraagt 2 werkdagen. Grote pakketten welke via onze bezorgservice geleverd worden kunnen enkel in Nederlandstalig België geleverd worden. Ja, CoolSound kan uw bestelling door heel Europa verzenden. Enkel voor België is het momenteel mogelijk om dit op onze website aan te geven. Mocht u uw order naar andere landen binnen Europa willen laten verzenden dan kunt u hier contact met ons opnemen. Ja dit is mogelijk. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het afleveradres in te vullen.
Onder 'Mijn account' kunt u 'Mijn (aflever)adressen' beheren en zonodig aanpassen. Wanneer u de order komt afhalen, ontvangt u direct een automatische mail met uw ordernummer. Hiermee kunt u de bestelling afhalen bij onze vestiging. Wanneer u bij de bestelling heeft aangegeven de order wenst te laten verzenden zal het, mits voor 22.00 uur besteld en betaald, dezelfde werkdag (of op zondag) nog worden verzonden naar het door u opgegeven afleveradres. Heeft u meerdere artikelen besteld en niet uw complete bestelling ontvangen? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. De klantenservice zal u zo spoedig mogelijk een oplossing bieden.
De verwachte levertijden van onze producten staan vermeld bij het desbetreffende product. Bij CoolSound werken wij met verschillende levertijden namelijk: Heeft u een bestelling geplaatst en is het product nog niet geleverd? Dan krijgt u binnen de vooraf gestelde termijn een mailtje van ons met een statusupdate van uw order. Bezorgingen welke met PostNL verzonden worden kunnen afgeleverd worden bij een postbus. Overige vervoerders ondersteunen deze optie niet. |